Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагер за ролката на климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагер за ролката на климатика

    Днес се останови, че лагера на ролката за клиамата е започнала да дава фира. Интересува ме някой сменял ли е този лагер!? Лагера ще се намери лесно, проблема е дали може да се избие старият и някой ако го е правил само да сподели...мерси колеги.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

  • #2
    Първо се развива централната гайка(шест или осем милиметра е)след това с помоща на избиваче или две отверки внимателно се вади зацепващата шайба.На оста има две шайбички които трябва да ги пазиш и не забравяш при сглобяването.Маха се зегерката която държи пистовата шайба,и пак с чалъм се вади,От там вече си за преса и избиване на лагерчето.


    Не ме бива много в обясненията,ама се надявам поне малко да съм ти разяснил.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Колега супер си, значи все пак може да се избие, щото нема смисал нов. Утре или като се върна др сряда от път ще го направя и мерси много отново.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        какви са симптомите на заминал лагер колега?
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Преди малко смъкнахме повечето лагери, проверихме ги и си бяха като нови, те са на 25к км, преди да я купя са сменени както ми казаха, както и ремака. От два дена като запаля и първите няколко секунди и понякога и след това се чува едно свирене на пистовият ремак, проверихме вс и това се оказа. като стигнеш на проверка до този лагер и го завъртих (ролката демек на климата) и ще усетиш едно странно трептене, и се чува как върти на лагер без грес все едно, така мога да го опиша. Утре сутрин ако се уредя може да се смени и ще пиша, мерси, радвам се че може да се смени лагерчето, и няма да вземам нова
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
            Първо се развива централната гайка(шест или осем милиметра е)след това с помоща на избиваче или две отверки внимателно се вади зацепващата шайба.На оста има две шайбички които трябва да ги пазиш и не забравяш при сглобяването.Маха се зегерката която държи пистовата шайба,и пак с чалъм се вади,От там вече си за преса и избиване на лагерчето.


            Не ме бива много в обясненията,ама се надявам поне малко да съм ти разяснил.
            Първо ако тръгнеш да избиваш съединителя с отверки вероятноста да изкривиш съединителя е голяма-след това не можеш да го изправиш и балансираш,сваля се със специален инструмент.При набиване луфта между съединителя и шайбата трябва да е 0.4-0.5 мм.Второ самия лагер е запресован в шайбата-тръгнеш ли да го избиваш директно на преса почти сигурно е,че ще изкривиш сърцевината на шайбата.Резултата е нова шайба.Трябва първо или със секач и чук да махнеш контрите или стругар да пусне една стружка.При набиването не е нужно да се законтря лагера-нов лагер е около 20-25лв.Хубаво е да е NSK,ментетата са около 14-15 лв.,но не изкарват много.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
              Първо ако тръгнеш да избиваш съединителя с отверки вероятноста да изкривиш съединителя е голяма-след това не можеш да го изправиш и балансираш,сваля се със специален инструмент.При набиване луфта между съединителя и шайбата трябва да е 0.4-0.5 мм.Второ самия лагер е запресован в шайбата-тръгнеш ли да го избиваш директно на преса почти сигурно е,че ще изкривиш сърцевината на шайбата.Резултата е нова шайба.Трябва първо или със секач и чук да махнеш контрите или стругар да пусне една стружка.При набиването не е нужно да се законтря лагера-нов лагер е около 20-25лв.Хубаво е да е NSK,ментетата са около 14-15 лв.,но не изкарват много.
              Колегата е прав. Специални скоби трябват за ваденето. На мен ми го сменяха и знам какъв курец беше.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Моят майстор има тази скоба, нема проблем, в четвъртък ще се извърши интервенцията и ще пиша, иначе майсторчето е мн добро и си знае работата...колеги на какво виакте шайба(ролката ли)?? И какво общо има съединителя, ще сваляме ролката на климата за смяна на лагер, сега говорих с майтора и ще се сменя чак сабота
                Last edited by rusiq86; d.m.y г., 18:05.
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Моят майстор има тази скоба, нема проблем, в четвъртък ще се извърши интервенцията и ще пиша, иначе майсторчето е мн добро и си знае работата...колеги на какво виакте шайба(ролката ли)?? И какво общо има съединителя, ще сваляме ролката на климата за смяна на лагер, сега говорих с майтора и ще се сменя чак сабота
                  Ти за обтяжната ролка ли говориш или за шайбата на самия компресор.За обтяжната ролка не трябва специален инструмент.

                  Comment


                  • #10
                    И аз така като прочетох 1-вият пост на колегата разбрах,че не говори за шайбата на компресора,а за обтяжната ролка...
                    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                      Ти за обтяжната ролка ли говориш или за шайбата на самия компресор.За обтяжната ролка не трябва специален инструмент.
                      Колега,той човека е обяснил по-надоло за какво става на въпрос.За отверките и аз много не съм съгласен,но в краен случай става и с тях-и малко чалъм де .
                      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                      Comment


                      • #12
                        е няма да го сменям аз, човек който се занимава с това,става дума за ролката на климата, лагера зачна да дава фира...
                        sigpic
                        Gulfstream G650 with Italian design...

                        Comment

                        Working...
                        X